Page 7 of 9

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 3:52 pm
by ιστορικός mech-eng
η αναλογια ωρων σχολης-ελευθερου χρονου ,δεν παλευεται .
αν καποιος παρακολουθει ολα τα μαθηματα και συνυπολογισεις οτι χρειαζεται κατα μεσο ορο δυο ωρες για το πηγαινε ελα με μεσα ,απλα δεν εχει ζωη ολη την βδομαδα και τα σκ ειναι σα σκοτωμενη μυγα.
τα εκανα τα πρωτα εξαμηνα αυτα και τα εχω μετανιωσει καθως παρακολουθησα τα πιο βαρετα μαθηματα που ειχε το πολυτεχνειο και μετα στο 4ο εξαμηνο απλα ειχα παθει αλλεργεια με τις παρακολουθησεις...

συμβουλη μου ,ν απαρακολουθειτε για μαι εβδομαδα ολα τα μαθηματα και σε συνδιασμο με το τι θα μαθετε απο παλιοτερους μην παρακολουθειτε ολα τα μαθηματα,ειναι σκοτωμα .αλλωστε λιγα ειναι τα μαθηματα που δεν περνιουνται χωρις παρακολουθηση

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 4:16 pm
by Enositis
κάτι άλλο. Να ακούτε συμβουλές απο μεγαλύτερους αλλα απο παιδιά της δικής σας σχολής.
Για παράδειγμα το ίδιο μάθημα π.χ. στοιχεια μηχανών διδάσκεται και σε μηχανολόγους και ναυπηγούς αλλα η εστίαση , εξέταση, τρόπος διδασκαλίας για το κάθε μάθημα είναι τελείως διαφορετικός.
Πόσο μάλλον συμβουλές απο μη συγγενικές σχολές.

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 8:41 pm
by Kuchiki_Byakuya
ιστορικός mech-eng wrote:η αναλογια ωρων σχολης-ελευθερου χρονου ,δεν παλευεται .
αν καποιος παρακολουθει ολα τα μαθηματα και συνυπολογισεις οτι χρειαζεται κατα μεσο ορο δυο ωρες για το πηγαινε ελα με μεσα ,απλα δεν εχει ζωη ολη την βδομαδα και τα σκ ειναι σα σκοτωμενη μυγα.
ισχύει απόλυτα, και τα λέει άλλος ένας που παρακολουθεί συνέχεια. δεν αξίζει εκ των πραγμάτων να παρακολουθείς συνέχεια. ο κόπος που κάνεις σε σχέση με αυτά που μαθαίνεις είναι πολύ μεγάλος και δεν αξίζει.

το πιο σημαντικό που πρέπει να καταλάβετε εξ' αρχής είναι ότι ό,τι θες να καταφέρεις θα το κάνεις μόνος σου. δεν θα σε βοηθήσει κανένας, ούτε καθηγητής, ούτε κανένας άλλος. ο καθένας κοιτάει τη δουλειά του.

επίσης μην τρελαίνεστε με τα μαθήματα, αργότερα θα καταλάβετε ότι ένα πρότζεκτ, ή μια καλή διπλωματική μετράει πολύ περισσότερο από τον οποιοδήποτε μέσο όρο. επίσης σε αντίθεση με την ελληνική λογική το πτυχίο δεν μετράει, κανένας τίτλος δεν μετράει, μετράει μόνο αυτό που ξέρεις να κάνεις καλά, αυτό θα πουλήσεις (όπου το πουλήσεις είτε σε εργοδότη, είτε σε μεταπτυχιακό-διδακτορικό). και τα περισσότερα μαθήματα είναι εντελώς άχρηστα και θα πάτε να κάνετε κάτι πρακτικό με τις γνώσεις σας και δεν θα μπορείτε. οπότε μην τρελαίνεστε και μην ακούτε γονείς και λοιπούς από έξω.

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 9:16 pm
by Adramelch
Kuchiki_Byakuya wrote: το πιο σημαντικό που πρέπει να καταλάβετε εξ' αρχής είναι ότι ό,τι θες να καταφέρεις θα το κάνεις μόνος σου. δεν θα σε βοηθήσει κανένας, ούτε καθηγητής, ούτε κανένας άλλος. ο καθένας κοιτάει τη δουλειά του.
Αυτό το λες πολύ απόλυτα και δεν είναι έτσι. Σίγουρα στην πλειοψηφία τους είναι έτσι, αλλά υπάρχουν κι εξαιρέσεις οπότε μην πηγαίνετε αρνητικά προκατειλημμένοι σε όλους.

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 9:22 pm
by ιστορικός mech-eng
δυστυχως οπως τα λεει ο κουτσικιος ειναι ,(ως προς το οτι καταφερνεις το καταφερνεις μονος σου,για τα μαθηματα -οτι τα περισσοτερα ειναι αχρηστα -διαφωνω)

ακομα και καθηγητης να σε βοηθησει το κανει γιατι ξερει οτι εχει συμφερον απο σενα.δεν ειναι τυχαιο που τσιμπανε τους πιο καλους φοιτητες και τους βαζουν να κανουν χαμαλοδουλειες.εχω ακουσει απειρες φορες ,-ειδικα στα πρωτα ετη-''η πορτα του γραφειου μου παντα ειναι ανοιχτη για απορειας κτλ'' αλλα δυστυχως τις περισσοτερες φορες ουτε να δεις το γραπτο σου δεν μπορεις...

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 9:38 pm
by Adramelch
Ρε φίλε εγώ θα σου πω και παράδειγμα: Ριζιώτης και Προσπαθόπουλος. Έχω φτάσει 8ο έτος πλέον, οπότε καταλαβαίνεις ότι μπορώ να κρίνω έναν άνθρωπο. Οι συγκεκριμένοι με έχουν βοηθήσει σε σημεία που δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν και πόσο μάλλον ο Προσπαθό που δεν είχε αντικειμενικό συμφέρον.

Μην είστε απόλυτοι. Αυτό λέω. Υπάρχουν κι εξαιρέσεις.

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 9:58 pm
by Kuchiki_Byakuya
ιστορικός mech-eng wrote:,για τα μαθηματα -οτι τα περισσοτερα ειναι αχρηστα -διαφωνω)
άχρηστα με την έννοια των αντικειμενικών προσόντων που σου δίνουν για να φέρεις εις πέρας μια εργασία που το αποτέλεσμα αυτής πρέπει να δουλεύει. σε αυτά τα άχρηστα έβαλα και αυτά που γίνονται με λάθος τρόπο (ΑΜΚ, Μηχανουργική, Ηλεκτρονικά, Μεταφορά και άλλα που είτε δεν μου έρχονται, είτε δεν τα ξέρω ακόμα).
Adramelch wrote:Ρε φίλε εγώ θα σου πω και παράδειγμα: Ριζιώτης και Προσπαθόπουλος. Έχω φτάσει 8ο έτος πλέον, οπότε καταλαβαίνεις ότι μπορώ να κρίνω έναν άνθρωπο. Οι συγκεκριμένοι με έχουν βοηθήσει σε σημεία που δεν ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν και πόσο μάλλον ο Προσπαθό που δεν είχε αντικειμενικό συμφέρον.

Μην είστε απόλυτοι. Αυτό λέω. Υπάρχουν κι εξαιρέσεις.
Τον Ριζιώτη τον πάω και εγώ και έχω γράψει πολλά για αυτόν στο τόπικ των ρευστών. τον άλλο δεν τον ξέρω. βεβαίως υπάρχουν και εξαιρέσεις, και ως κάποιος που ασχολείται με πρότζεκτ έχω στο μυαλό μου. αλλά το χειρότερο είναι να μπαίνουν τα παιδιά σε συννεφάκια ότι τώρα που μπήκαν μετσόβιο ο δρόμος είναι στρωμένος με χαλιά γιατί έτσι και θα απογοητευτούν και θα σιχαθούν. καλύτερα να μπαίνουν ψιλιασμένοι και όταν καταλαβαίνουν ποιος αξίζει να το εκτιμούν.

Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 10:37 pm
by SlasherG
Ο προσπαθόπουλος, κουτσίκι, είναι αυτός που μας έκανε το πρώτο μάθημα ρευστών, και μία μέρα που δεν ήρθε ο Ριζιώτης στο β τμήμα.
Ένας σχετικά νέος, γυμνασμένος, με κολλητό τ-σερτ.

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 10:47 pm
by Kuchiki_Byakuya
SlasherG wrote:Ο προσπαθόπουλος, κουτσίκι, είναι αυτός που μας έκανε το πρώτο μάθημα ρευστών, και μία μέρα που δεν ήρθε ο Ριζιώτης στο β τμήμα.
Ένας σχετικά νέος, γυμνασμένος, με κολλητό τ-σερτ.
καλός είναι αυτός. πολύ πρόθυμο τον έκοψα.

Re: Hitchhiker's Guide to the Metsovio

Posted: Fri Sep 21, 2012 10:53 pm
by Adramelch
Εντάξει τι να λέμε. Είχα πάει να τον ρωτήσω απορία σε ένα μάθημα του Βουτσινά 8ο εξάμηνο πάνω σε μια εργασία. Η στιχομυθία ήταν του στυλ:

-Βασικά μου βγαίνει στο διάγραμμα μέγιστη τιμή 0.42. Είναι φυσιολογικό;
-Όχι 0.5 πρέπει να σου βγαίνει.
-Ωχ και τι να φταίει;
-Να μισό λεπτό να τρέξω το πρόγραμμα

αφού για κανένα 20λεπτο έτρεχε προγράμματα και του βγαίνανε όλα 0.42, αλλάζει μια παράμετρο και βγάζει 0.5. Ουσιαστικά ήταν δικιά μου υποχρέωση να το βρω και μεταξύ μας δεν θα το έβρισκα. Ο Βουτσινάς (που γενικότερα είναι πρόθυμος να σε βοηθήσει αλλά εν τέλει περισσότερο σε μπερδεύει) θα έλεγε κάτι του στυλ:

Είναι θέμα διακριτοποίησης του χώρου και μεταφοράς της πληροφορίας. Κοίταξε το πλέγμα σου. :mrgreen: